Most populár

2009. szeptember 19., szombat

Day 17-18.

Rendszeres olvasóim száma egyre növekszik, és ez hallatlan örömmel tölt el! Annyira-annyira jó tudni, hogy nem hiába és olvasatlanná írom ezeket a sorokat... Köszönöm, köszönöm Nektek, drága jó Olvasóim.

Szóval az utóbbi két nap megállás nélkül telt, ezért nem írtam.
Tegnap reggel, végre rászántam magam, hogy felkelek reggeli gyűlésre, eme félévben először, és utána hirtelen egy bringán találtam magam úton Løkken felé, két drága jó emberrel.
Úgy dél körül reggeliztünk, rögvest sörrel, majd borral - szóval elég jó nap volt. Délután ötnél előbb vissza se akartunk menni. Este folytatódott ugyanígy, csak épp itt a suliban, az albán lány, Eni mindenképp fotózni akart engem aznap, de csak éjfél körülre volt hely a stúdióban, így ott folytatódott a nap. Aztán ma délután egykor ébredtem fel, arra, hogy úristenmennyiazidő! Ezek után a délutáni óra azzal telt, hogy programokat keresgéltem Berlinben, merthogy ha jól sejtem jövő hétvégén indulunk. És teljesen lelkes lettem. Annyi megnézni, hallgatni, táncolni való dolog van, hogy egészen nehéz választani közülük. Jó lesz.
Aztán egyszercsak Bence azt mondta, lemehetnénk a partra. Mondtam, le. Mire ő: kész vagy? Mondtam, kész. Lezúztunk. Vacsi. Sör. Miegyéb. Most reggel 6:21 van.
Fáradt vagyok...

És a képek tegnapról.

Nincsenek megjegyzések: