2009. augusztus 6., csütörtök

Day 218.

Ez van.

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

minden nap megnézem a blogod, sokszor lelek vígaszt az írásaidban.
most épp az éneked amire szükségem volt.
köszönöm

Yaffa írta...

m i n d e n n a p ??!!

Wáó.

És szabad tudnom, kit tisztelhetek lelkes és szeretett olvasómban? Igazán érdekelne.

És boldoggá tesz, ha adhatok bármit is.
Szóval én köszönöm.

Örülök, hogy erre jársz...

*t

Névtelen írta...

a nevem talán nem is fontos.
az sokkal lényegesebb, hogy a napokban nem találtam helyem, csúnya csalódás ért és sajnos sikerült befordulnom.
nem túl vidám ez a dal, de energiát ad.

csodás hangod van.

Yaffa írta...

háth... köszönöm...
Köszönöm, hogy ezt is megosztod velem.
Köszönöm, hogy elismersz. Jól esik.
És tényleg, tényleg örülök, hogy energiát ad. :)

...pedig lenne egy tippem, mijaneved.

Örülök, hogy erre jársz.
Akárki vagy is. :)

*t

Névtelen írta...

felkeltetted kíváncsiságomat. te látnok is vagy? :)
melyik névre tippelsz?

Yaffa írta...

...lehet. Nemtudom. Nem mondanám ezt konkrétan, hogy látnok vagyok. Csak szerencsém van.

De most már legalább tudod, mit éreztem.

:)

Ezért aztán nem adom ingyér csak úgy ki a tippem.

De még mindig nagy örömömre szolgál, hogy itt vagy.
Most épp olyan időket élek - amint tudod - hogy iszonyú szükségem van erre. Kommunikálni. Adni és kapni.
Szóval nagyon hálás vagyok változatlanul.
...látod, minden lehet drog: adni. Kommunikálni. Rajzolni. Énekelni. Hmm...

Ha eléggé kíváncsi vagy, mi a tippem, megmondod a kezdőbetűt. (A keresztnevedét. Akár ide is: tunde.yaffa@yahoo.com, ja de nem jó, akkor az ímélcímedből ...rájövök??)

Szép napot!

*t

Névtelen írta...

ha nem vagy látnok akkor bizony az összeköttetéseid nagyon jók :)

egyébként vicces, hogy pont erről beszélünk. mindig ellene voltam a jóslásnak. úgy tartottam, hogy az embernek nem kell tudnia, mit hoz a jövő... majd lesz, ahogy lesz.
most mégis azon töröm a fejem, hogy elmegyek valakihez, hogy segítsen, utat mutasson. hogy megbizonyosodjak, hogy vajon jófelé tartok.

Yaffa írta...

Mondom, csak szerencsém van, de persze nem lehetek biztos.

Hát, tudod, elmehetsz "valakihez, aki ért az ilyesmihez", de aztán úgyis te döntesz, és csakis azt fogja mondani, amit épp hallanod kell, de a döntés a tied. És a válasz is benned van.

Csak magas hangrendű magánhangzók vannak a keresztnevedben?
:)

Névtelen írta...

:) nem, csupa mély.
arra gondoltál, hogy az ismerőseid közül lehetek valaki? nem találkoztunk még soha. :)

tudom, hogy én döntök, de megerősítésekre van szükségem. pl ha azt fogja mondani, hogy egy nagy utazás áll előttem, akkor nem fogok többet vacilálni és igen mondok az invitálásra.

Yaffa írta...

Arra bizony.

De ez már válasz.
Köszönöm.

Hát akkor kalappal.

És köszönöm, hogy olvasol, és erre jársz, és kommunikálsz. :)

Tehát, kedves és különleges barátom, nyisd ki a szíved, és kérlek, oszd meg velem továbbra is, ha van megosztani valód.

Szeretettel:
*t