2011. február 4., péntek

És egyébként

- mindenek alatt és mindenek dacára

I'm a little subtraction sign between two numbers.
I'm connecting but not connected.

:(

Pedig nem szeretek negatív lenni. Igyekszem mindig a napfényes oldalt nézni, akkor is ha húz a sötétség... És nem szeretek szmájlikat tenni ide a blogba, pláne szomorú szmájlit, de most ez van.
Csodálkozom is, hogy létezhetnek olyan emberek, akik elfogadnak engem, ahogy vagyok, sőt érdekli őket, mi van velem...nem is értem... valószínűleg ez azért van, mert nem szeretem és nem értékelem magam...
(Minden párhuzamosan létezik az elmében...)
És inkább ez jöjjön ki, mint a mentő, nem igaz?

Köszönöm, hogy megoszthattam.
Végtelen hálám, hogy olvasol, kedves Olvasó. Sajnálom, ha néha nem hoz hasznot a kooperációnk (az én írásom és a Te olvasásod).
Devégtelenül hálás vagyok, ha mégis itt vagy...szívem legmélyéről.

Viszlát.

Szeretlek.

Nincsenek megjegyzések: