2010. február 24., szerda

Én és a tehén

A humor tanulható?

Nem tudom, de gyúrok rá.

A mai napról: zenecsinálás , felvétel miatt teljesen elvarázsolva szállingózok le az ebédlőbe dél után tíz perccel, szerencsére jön mögöttem valaki, nem csak én késem. Belépek, fogom az ajtót a mögöttem jövőnek, majd, amikor elengedem, lendületből nekimegyek a tejautomatának, amit mi csak tehénnek becézünk - mire az nagyot csattan - mire egy asztalnyi dán lesz figyelmes rám és röhögnek hangosan - rajtam. Én rötyögve és még mindig elvarázsoltan keresek egy üres asztalnál egy üres tányért, majd megyek kaját szedni. Közben nem bírom letörölni a mosolyt az arcomról. Visszamegyek a helyemre, leülök, és két falat után átmenetileg szünetet kell tartanom az evésben, mert nem bírok enni a röhögéstől. Próbálok nem nézni senkire, de hát csak rázkódom a röhögéstől, míg a könnyem is kicsordul, lesírvaröhögöm a szempillafestéket magamról, és immár nyíltan röhögök, az emberek meg néznek, hogy betéptem-e, vagy mi van. Ezután már azon röhögtem, hogy ez milyen vicces. Meg az, hogy itt ülök egyedül egy asztalnál és annyira kell röhögnöm, hogy nem bírom megállni és ettől mások is röhögnek.
- Vagy furcsán néznek és azt gondolják, ez a lány teljesen dilinyós. Nem áll szóba jóformán senkivel, aztán meg leül egy asztalhoz és magában röhög.

Ezek után zeneóra szünetében a kutyás-pipás fiú barátnője bejön, pedig nem is zene-szakos, és hangosan nyálasan cuppogva egymásra borulnak.
Először összenézünk a többiekkel. Mindenknek az arcán fintor.
Mire én:
- Get a room. Get a room. Get a room. - kis hatásszünet. - I'm sorry. I'm prude. And I don't have a boyfriend, so stop kissing. I'm jealous. And if I get horny I will jump on you. Can you imagine that? Now go get a room.


Vállalom.

Nincsenek megjegyzések: