2011. február 20., vasárnap

The WTF Series

(munkábamenet vasárnap ➔ )














UNATKOZÓ

NÁRCISZTIKUS

(Körbefotóztam az új hajam. A Béla csinálta. Annyira jófej. Meg ügyes. És szegénynek aszontam, túl rövid lett. Mondta, hogy neki is mindig túl rövid, amikor levágják hirtelen. De csak sokkos volt a hajam, az istenadta. Azt se tudta, hol van. De mondtam neki, hogy tuti jó lesz pár nap, egy hét múlva, mert hosszútávon ő a legjobb. Erre mondta, hogy édes vagyok. Naja.)

És ezt a sztájlt úgy neveztem el, hogy Wattafuck. Magyarul Kabbef_szomséró. Néznek is a pasik.
Jó lesz így Costumer Service-esnek lenni a Heathrow-n. Legalább majd nem mernek kötekedni, ha azt mondom, hogy balra, vagy azt, hogy nem viheti fel a gépre a bambiját.

És a WTF-ról az jut eszembe, hogy Open bekaphatja. Kurvára.

Meg mindenki más is, akinek nem vagyok t ö k é l e t e s
úgyahogyvagyok.

Valaki vegyen má'feleségül. (Majd. Két-három-négyöt év múlva.)

Mer' ez nemigaz.
Majd lerajzolom, mi az, ami nemigaz.

Köszönöm, hogy megoszthattam.

Viszlát.

Szeretlek.
Tényleg.




Megjegyzés: vicces dolog; miután megírtam ezt a bejegyzést le kellett rohannom a körúthoz átadni egy könyvet egy vaterás vevőmnek, hát az első dolog, ami történt, ahogy kitettem a lábam a Király utcába, hogy egy extrémcsávó aszongya nekem, "Ne haragudj...nincs véletlenül egy felelsleges telefonszámod, amit megadhatnál nekem? " Röhögök, és suhanok tovább. "...pedig elmenteném........"- kiáltja még utánam.

Nincsenek megjegyzések: