2009. március 11., szerda

Day 59-60.

Március 10.
Az első munkám Dániában: modellkedés.
Három óra alatt 10 250 Ft-nak megfelelő mennyiségű dán koronát kerestem - azért, mert hagytam, hogy lerajzoljanak.
Aktokat rajzoltak rólam. Két nő és három férfi.
Teljesen jó volt. Kicsit izgultam az elején, de teljesen bele lehet szokni a dologba. És nagyon örültek nekem. Azt mondták nagyon jó modell vagyok. És annyira mondták, hogy a végén megkérdeztem, miért. Azt mondták, mert olyan, mintha erre születtem volna: természetes vagyok, nyugodt és test-tudatos. Valamint szép a testem (mázli), és karizmatikus vagyok, ezért jó engem lerajzolni.
Na hát ilyen szépeket azért nem minden nap hall az ember.
Hacsak nem önmagától... Mert ha szereted magad, nem kellenek ilyen külső visszajelzések, akkor is érzed. És azt hiszem, nálam előbb volt meg az érzés, utána jelent meg a fizikai valóságban is.
Egyébként a végére egészen jól esett, hogy rajzolnak. Sok energiát kapott a testem ma.

Bár az is elég nagy bók volt tegnap, hogy csak úgy kaptam egy csokor hóvirágot Nikitától, az egyik orosz sráctól. Azt mondta: "hogy legyen szép a napod". Erre én meg jól megölelgettem.

Hálás vagyok a mai gyönyörű napért.
Hálás vagyok a pénzért, ami ilyen könnyedén az életembe áramlik.
Hálás vagyok, hogy mindig visszatalálok a középpontomba.
Hálás vagyok a rengeteg szeretetteli eseményért, ami történt velem ma.
Hálás vagyok azért, hogy tudok szeretni, hogy szerethetek, hogy bízhatok.
Hálás vagyok az új képességeimért, a fejlődésért, a látás megadatásáért.
Hálás vagyok magamért.
Hálás vagyok, mert képes vagyok teljesen elfogadni és szeretni magam.
Hálás vagyok, hogy a szeretet és a szépség csatornája lehetek.
Hálás vagyok, mert képes vagyok adni, és mert oly sokat kapok vissza.
Hálás vagyok, mert megértettem: a pokol és a mennyország nem más, mint két emberi állapot.
És hálás vagyok, mert képes vagyok a mennyország mellett dönteni, és minden napomat ott tölteni - ott, a szeretet állapotában.
És hálás vagyok, hogy van kivel megosztanom azt a világot, és van kihez csatlakoznom a földi mennyben.


Viszlát, jó éjt!
Szeretlek.

Nincsenek megjegyzések: