2010. május 21., péntek

This is how I draw - Így rajzolok én...


















...és engem is meglepetésként ért. Azt hittem, nem tudok embert rajzolni, bár modell után még sosem próbáltam. Pláne nem aktot. Aztán, amikor életemben először megpróbáltam, ez lett az eredmény.
(Bocs a képminőségért... a kis gépem ennyit tud.)

...lehet, hogy ebből (is) kéne élnem...?
...el tudom képzelni akár ezeket a rajzokat is bögrére, pólóra, plakátra nyomva... Vagy csak úgy egyenként a falon... sok-sok pénzért eladva...

Még egy dolog, amit szerethetek magamban..., még egy dolog, ami miatt újra átélhetem: csodálatos Ember vagyok...
Talán furcsa ezt így olvasni egy külső szemlélőnek - persze, nekem is kell még mindig a megerősíés, és jobb híján megadom magamnak.
Miközben ezeket írom, végig mosolygok....

- csak azt tanácsolhatom Neked, kedves, szeretett olvasóm, tégy Te is így: érezd át, mennyire csodálatos ember vagy.
Nem azért, mert tudsz vagy nem tudsz rajzolni, írni, viccelődni, festeni, énekelni, biciklizni, szépnek lenni - hanem csak úgy.
És persze feltétlenül szeresd azt is, amit tudsz, bármi legyen is az.

Még mindig mosolygok.

Köszönöm, hogy megposzthattam.

Viszlát.

Szeretlek. Nagyon szeretlek.



2 megjegyzés:

Tomas írta...

tetszenek a rajzaid:)
hol laksz most? eljöttél már Dániából?

Yaffa írta...

Még mindig Dániában vagyok.
Dolgozom.

Köszönöm, örülök, hogy tetszenek. :)

Köszi, hogy erre jársz!

:)