2010. május 25., kedd

Lessons of Love come in all shapes and sizes

"You can see exactly what you buy. If you bought a dog don't wait that it will ever say 'meow'. If you want a cat, what are you doing with a dog? Go buy a cat. Or accept it for once and for good that it is a dog that is barking at you. And it will never say 'meow'. It will always be a dog."...


It takes discipline to be free.

Vagyis szabadnak lenni nagy fegyelembe kerül...
Az NLP nyelve számomra még mindig az angol. Sokkal jobban esik kifejezni bizonyos dolgokat angolul, mint magyarul. Meg mert nagyrészt angolul tanultam mindent, ami az NLP-ben, így a nyelvben számít.

Lényeg a lényeg, leckék a szeretetről mindenféle méretben és formában jönnek. És mindnek köze van az Ön-szeretéshez. (Angolul ez is jobban hangzik: Self-Love.)

Párbeszéd:

- You are all I ever wanted as/for/in a MAN.
- Hú, hát az baj, mert én még más lányokkal is akarok lenni.
Hosszú hallgatás után:
- Jó, csak majd ha az elkövetkező pár év egyikében történne esetleg olyan, hogy úgy tűnik, hogy vége a világnak, vagy pár napra olyan, mintha megvakulnánk, mert sötét lesz, tök sötét, és nem látunk semmit három napig, akkor az a lényeg, hogy maradj nyugodt. Majd el fog múlni. Csak Te maradj nyugodt. Ez nagyon fontos. Tudod, mindig legyen nálad törölköző és ne pánikolj.
- Egyébként nem értem, ez miért probléma, hogy én még másokkal is akrok lenni, ennek nem is kéne problémának lennie.
- Nem kéne, nem is az. Csak én már nem akarok mellőled sehová sem menni. Mert hova? Minek? Ki, ha nem te? Ennél nem lesz soha jobb, mert ez a legjobb.

∗∗∗

- De hát nem lehet ilyen egyszerű! Nem lehet tökéletes. És ráadásul egyszerű is. Mert ennél ez sokkal bonyolultabb.



∗∗∗



Én pedig tudom, amit tudok.
Tudom, ki vagyok.
És Az Jó.
Tudom, minden úgy van és úgy lesz, ahogy lennie kell.
És tudom, tudni fogja, ha itt lesz az ideje - ha tudnia kell valaha.

Végtelen nyugalmat és bizalmat találok a reggeli és esti buszozásokban: miközben Bobbie McFerrin - YoYoMát hallgatok, és átadom minden figyelmem a zenének és a tájnak: már nincs én.
Ilyenkor többnyire még annyira fellekesülök, izgatottá válok, hogy liftezik egyet a gyomrom, és persze mire azt gondolnám, hogy WÁáááo, addigra már ki is estem Az EGYségből. Ettől függetlenül ezek azok a pillanatok, amikor teljes mértékben megtapasztalom "magam", vagyis azt az egyetlent, ami számít. És felszabadító érzés, hogy semmi más nem számít. És hogy minden egy, így nem létezik szeparáltság. Hogy rajtam keresztül ki szeret, és ki néz a szemeimmel... arra nincs szó.
De erre a valamire teljes léleknyugalommal rábízom magam.
Akkor tudom, hogy én vagyok.... - nincs ezekre az élményekre és érzésekre sem szó. Ha azt mondom, olyankor átjár a szeretet, az patetikus, és nem írja le az érzéseimet és az élményt. Talán ha azt mondom, olyankor végtelenül szeretem magam és végtelenül elégedett vagyok mindennnel - akkor talán közelebb kerültem a lényeg leírásához, de még mindig elég halvány leírása a belső tágasságnak, nyugalomnak, Csendnek, Örömnek... Öröm, igen, néha alig bírom megállni, hogy ne törjek ki nevetésben, olyan könnyű vagyok.
És csodálatos módon, ahol dolgozom, mindenki kedves, mindenki mosolyog - Jó Emberek.

Tökéletesség(em) tudatában létezni, ha csak percekre is - nagy könnyebbség.

És innen jön a nyugalmam is:

minden rendben van, és minden időben a helyére fog kerülni.
Már nincs sok hátra.
HA tudnia kell, tudni fogja. Ha éreznie kell, érezni fogja.
Ha nem, akkor is jó lesz.
Akkor "megyek és veszek egy macskát". Vagy talán a macska fog jönni, aki kutya is, mert minden egy.

There is nothing else but perfection.
Perfection is all there is.

Semmi más nincs, csakis: Tökéletesség.

Köszönöm, hogy megoszthattam.

Viszlát.

Szeretlek.



... and everybody can change for the better. This is a fact. And people do change. Because everything is changing all the time.

Nincsenek megjegyzések: