2010. május 27., csütörtök

És akkor most bátorságból teljesen őszinte leszek.


Kedves Bajusz,

nekem Te vagy Az Igazi. Téged választalak.
És nagyon szeretlek, és tudom, hogy te is nagyon szeretsz engem.
Szeretem az illatodat, a hangodat, a szép alakodat, és mindent ami vagy, és ha nem vagy a közelben, hiányzol. Szeretem, ahogy nevetsz, szeretlek, ha jó kedved van, meg akkor is, ha rossz kedved van. Nekem mindig nagyon jó veled lenni. És azért jó nekem veled lenni, mert szeretlek. Komállak. Bírlak. Mindig megnevettetsz, és nagyon jó, amikor megpuszilsz, meg amikor játszol velem. És akkor is jó, ha ezeket nem csinálod, csak ott vagy.
És az csak rajtunk múlik, hogy mindig szeretni fogjuk-e egymást és kitartunk egymás mellett. Nem a világon múlik, nem a körülményeken múlik, hanem rajtunk, csakis rajtunk. Mindkettőnkön.
És mi vagyunk a legjobbak és a legszerelmesebbek, ezt Te is tudod. Csak nézz körül. Én sose láttam még ilyen jó kapcsolatot, mint amilyen a miénk.
Csak.
CSAK.
Csak csak csak.
Igen, nagyon egyszerű, és tökéletes.
Az egyszerű dolgok tökéletesek. És a tökéletes dolgok általában egyszerűek.

...honnan tudom, hogy örökké szeretni foglak? - Egyrészt ez nem ígéret, hanem tény. Mert most szeretlek nagyon, és nem tudom elképzelni, hogy ez valaha " le legyen játszva", hogy ne legyen benne "még valami"......."több"...
Mert ez egy tökéletes ongoing romance. Amiben sosem alszik ki a láng. Egyszerűen így vagyunk összerakva, Bajusz.

Persze sokminden történhet, amit nem tudok elképzelni. Az univerzum sokkal kreatívabb, mint az én képzeletem. Például azt se tudtam volna soha elképzelni, hogy majd kamionnal fogok ide érkezni Hjörringbe...

Szóval nagyon szeretlek, és teljesen biztosan tudom, hogy örökké, mindig is szeretni foglak.
Nekem még sose mondott senki se ilyet és én sem mondtam még soha senkinek se ilyet.
Hát valahol el kell kezdeni - nekem most van itt az ideje.
Mert teljesen biztos vagyok ebben.
Azt hiszem, most már tudom is, hogy ki vagyok valójában, így mondhatom, amit mondok.

Szeretlek.
Nagyon-nagyon szeretlek.


Örökké tied:
Macskánszky C.







Nincsenek megjegyzések: