2008. szeptember 5., péntek

Az előző bejegyzés folytatása

Illetve, kedves Világ, nem én szeretlek,
hanem szeretni jó, és a szeretés szeret rajtam keresztül.

Talán így békét lehet lelni. Ha tudom, hogy a szeretet az egyetlen hatalom, és hogy mindenkiben ott van, és hogy igazából semmi, de semmi más nem számít csak az az egyetlen dolog, hogy bennem, belül béke legyen. Talán még az sem számít, miért van, csak maga az érzés fontos. Nem számít, hogy a meggyőződés, ami létrehozza, fedi-e a valóságot, az Igazi Valóságot, nem számít, hogy a meglelni vélt hit válaszol-e igazán A Kérdésekre. Csak az számít, hogy jól vagyok.
És ettől Te is jól vagy.

(De miért nem látom ezt minden egyes pillanatban? Miért nem vagyok önmagam a munkahelyemen? Miért nem tudom levetni a rossz érzéseket, a félelmet és a kisebbrendűségi érzést és az örökös hasonlítgatást a hétköznapi szituációkban? Miért esik rohadt rosszul, hogy xy kifejezetten nem szeret engem (mikor tudom, hogy csak irigy, vagy magát nem szereti, és hogy neki ettől sokkal rosszabb, mint nekem) - persze, tudom, a kondícionálás és a dualitás miatt. Miért nem tudok örülni annak,hogy egyáltalán van munkám, és jó helyen dolgozom, jófej emberek között? ...még ha nem is szeretem azt a munkát, de mindennek van pozitív oldala. És jól is érezhetném magam about that. Egészen egyszerűen ráadásul. Például úgy, hogy tudatosítom, hogy ez most miért kell, miért vagyok ott, és hová vezet az utam. És hogy igenis van motiváció. Ott is. Meg tanulnivaló. És hogy az út része. És hogy az út a lényeg. ...ahelyett, hogy egyfolytában hisztizek és duzzogok, hogy nem akarok ott lenni, és hogy fáradt vagyok, megöl ez a meló, mert nem érzem közben, hogy élek. Jah, ez a legnagyobb baj, hogy mintha félálomban lennék,a mikor ott vagyok, aztán meg olyan fáradt vagyok, hogy az életemre nem marad energiám...
Nade akkor most eldöntöm, hogy nem hisztizem többet, befejeztem a nyavalygást. Mert az ember vagy nem panaszkodik, hanem teszi a dolgát, vagy ha annyira rossz, akkor változtat. És én ezen vagyok, és már nem sok kell hozzá. Rajta vagyok. )

béke.

Nincsenek megjegyzések: