Most populár

2010. március 22., hétfő

Valóság

"Ha macskát veszek, látom, hogy az egy macska, és azért veszek macskát, mert azt akarok venni. És később sem akarok belőle kutyát csinálni. " 

... a fene se, fene se, fene se gondolta volna, hogy az a legnagyobb baja, hogy minden jó... (De ha nincs dráma, vagy másnak bizonyul a valóság, akkor mivé lesz az "én"? Teljesen megértem.)
Meg az, hogy a fanatizmusommal sincsen semmi baj.


Mert ha találtam egy módot, ahogyan boldog tudok lenni, és ahogyan önmagam tudok lenni - hát ki bánhatja? Nem bántok vele senkit, sőt... Ha pedig újra itt van az életemben - az nem véletlen. Ha még mindig érzékel engem - az sem véletlen. Akkor neki való, hogy találkozzon velem és mindazzal, ahogy és ami én vagyok...

És én ez vagyok, se több se, kevesebb. Ahogy a kutya csak kutya, a macska csak macska, az eső csak eső. És én így szeretem. 

Open meg csak Open...




2 megjegyzés:

Névtelen írta...

olvassa el az egesz blog, nagyon jo

Yaffa írta...

ilyenkor mindig azt kívánom, bárcsak tudnám, ki vagy, kedves, ismeretlen Olvasó.