Most populár

2010. június 5., szombat

Back to Love (day by day) - Vissza a szeretethez (napról napra)

What happens, happens.

The gaps are getting smaller and smaller

between the things and my RIGHT reactions.


A mai nap a hála napja.

Igazságtalanságot éltem át. Kicsinyességgel találkoztam.

És minden tükör.


Tehát szeretnék nagyvonalúbb, nagylelkűbb és még igazságosabb lenni.

Ez a mai nap tanulsága.


És mire ide eljutottam - a helyes reakcióig - a történéstől és az arra adott hirtelen, helytelen reakciótól, eltelt úgy két-három óra.

Először bejött a megszokott minta: kislány, megszégyenített, megszégyenült, szegény-én, hibás-én, kicsi én. Mások hibáztatása, magam hibáztatása.


És


mindig


mindenre


a megoldás


a szeretet.


To stay in love.


To choose to stay in love.


To go back to love.

(Because in love there is safety, trust, immense power, heavenly creativity, warm, infinite freedom and peace.)


And I choose to stay in love.

This is my will. This is my power above myself.


Nem adom át ezt a hatalmat másoknak, a körülményeknek, hogy hekyettem döntsenek arról, hogy hogyan érzem magam, hogy szeretetben maradok-e vagy sem.

Ez az én hatalmam magam fölött.

Az én valóságom, az én döntésem.


Valóságomat reakcióimmal - gondolataimmal - kreálom.


Én pedig újra és újra azt választom, hogy szeretetben maradok.


Ha hirtelen még beüt a régi mintázat, akkor elvonulok, megtisztítom a szívem és az elmém.

Újra visszatérek a középpontomba, ahol jó.


És midnen mehet tovább.


A boldogságom.


Mert a boldogság


döntés kérdése.


A boldogság nem egy cél, hanem egy út.

Én ezt az utat választom.

Túl rövid az élet ahhoz, hogy megengedhessem magamnak azt a luxust, hogy aggódom, panaszkodom, hibáztatok vagy bármilyen okot találjak arra, hogy rosszul érezzem magam.

Akár ma is, akár holnap is meghalhatok.

MOST van itt az ideje a boldogságnak, örömnek, ünneplésnek, és főleg


szeretetnek, szabadságnak és békének.


Köszönöm a leckét.

Köszönöm, hogy tanulhattam ma is valamit a szeretetről, a centrálódásról.

Köszönöm, hogy élhetek, hogy itt lehetek, hogy hallhatom a zenét, láthatom a napfényt, és érezhetem Opent.

Köszönöm, hogy Open a valóságomban van, és én az ő valóságában lehetek.

Köszönöm, hogy olyan ő, mint a só. Fűszer, pezsgés, ízfokozó, imádnivaló.


És végül köszönöm, hogy a hála és szeretet állapotában létezhetem.


Köszönöm magamnak.



...talán más vagyok, mint hittem.

Minden most kezdődik.

Az életem most kezdődik igazán.


Köszönöm.


Köszönöm, hogy megoszthatom.

Köszönöm, hogy itt vagy, drága Olvasóm.


Viszlát.


Szeretlek.



(My mind and heart is clean now. - Fizzy good feel good thing.)


Nincsenek megjegyzések: