Most populár

2011. április 25., hétfő

Reblog 9gag

Neked, nekem.

...neki,
nektek,
nekünk, nekik.

Nekünk főleg.


Sorrendben, az első magáért beszél.

A második nagyon nekem valóság most.

A harmadik: nesze neked cunami.






























A negyedik: Nielsnek, Nekem, és.






















Az ötödik: egyszerűen csak kúl, bírom.

A hatodik: a kedvencem, mert azért vicces, mert igaz, és nem vicces.

Az utsó: hát ez tökjó ötlet. Kár, hogy nem nekem jutott eszembe.... És tökjó humor..... Azért, ha belegondolsz, elég vicces lenne....


Köszönjük a 9gag-nek,
és köszönöm, hogy megoszthattam, amit mások már megosztottak.

Viszlát.

Szeretlek.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Thanks for finally writing about > "Reblog 9gag" < Liked it!

Also visit my weblog; http://kolejorz24.

pl/

Névtelen írta...

We stumbled over here by a different web address and thought I may
as well check things out. I like what I see so now
i am following you. Look forward to looking at
your web page again.

Visit my webpage workouts to improve vertical jump

Névtelen írta...

Hello, of course this article is truly fastidious and I have learned lot of things from it regarding blogging.
thanks.

Check out my site; workouts to increase vertical leap

Névtelen írta...

Hi, I check your new stuff regularly. Your writing style is awesome, keep up the good work!


My website; exercises to increase vertical