Most populár

2010. szeptember 29., szerda

Napok jönnek, ezredévek múlnak

Minden pofon lehetőség a tanulásra.
Minden halál lehetőség az újjászületésre.

Ma különösen élesen láttam, hogy
amíg az embernek vannak barátai, addig ő a leggazdagabb.

És amíg jut egy falat kenyér, és egy hely, ahová este hazamehetsz, az jó lét.

Ha minden nap jut egy falat kenyér, és minden este egy otthon, ahol találkozol egy emberrel, aki igazán szeret, s őt igazán szereted; aki jó barát, és jó vele a szex, és ez kölcsönös -
az maga a boldogság.

És boldogságunkban és szerencsénkben nem tudjuk felmérni és sokszor elfelejtjük, mennyire boldogok és szerencsések vagyunk...

∗∗∗

Talán néhol közhelyesen hangzott, de tényleg tisztán látom.

Hogy mennyi erőt, bátorítást, támogatást adnak a barátaim, akik tudnak a lelkem minden rezdüléséről, akik előtt biztonságban érzem magam, akikről tudom, hogy semmiért sem fognak elítélni engem, akik végighallgatnak, és kedvesen kijavítanak, ha tévedek.

Hogy forró vízzel zuhanyzom minden este egy óriás zuhanyfülkében és szőnyeg van a lábam alatt, ha kilépek belőle, mert van egy igaz barátom, van valaki, aki bekapcsolja a kis elektromos melegítőt, ha fázom, anélkül, hogy erre kérném, és belém diktálja az ételt, ha nincs kedvem se élni, se enni; aki megsimogat, ha sírok, és addig lapogatja a hátam, amíg abba nem hagyom. És bár néha utálom, hogy kiskirályt játszik, vagy utálom, ha számomra kellemetlenül reagál valamire, amit csak úgy mondok - azért még a barátom. Megmondja, hogy éretlen vagyok, megmondja, hogy szép vagyok. Azt is megmondja, ha mosogassak el, vagy ha hülyeséget mondok.
Kell egy őszinte barátnál nagyobb gazdagság?
Kell annál nagyobb gazdagság, mint hogy egész délután egy hatalmas zöld parkban ülök és a személyiségfejlődésről beszélgetek egy izlandi barátommal?

Kell annál több, hogy valahol mindig akad egy fedél a fejem fölé éjszakára - mert vannak barátaim. Kell ennél nagyobb szabadság?

Csak egy valami kell - egy szív, ahol a szívem otthon van, és amelyik otthon van az én szívemben.

∗∗∗

És ez sem "kell", mert minél kevesebb a vágy, annál kevesebb az elégedetlenség.

Ami adatik, adatik.



Köszönöm, hogy megoszthattam.

Viszlát.

Szeretlek.













Nincsenek megjegyzések: