Most populár

2010. szeptember 27., hétfő

Vasárnap este

Vasárnap este.
Open szakított velem fékbúkon.
Mintha éreztem volna... péntek estére betegedtem meg.... ő a levelet szerda óta írta...

Sz.T.Úr, aki pszichológus, azt mondja, én ezt tudtam, és várható volt, csak túl jól álcáztam magam előtt, túl jól reménykedtem, hogy van tovább.
De nincs. És Sz.T.Úr szerint, aki nem ismeri Opent, pláne nem olyan közelről, mint én, a fiúk halálosan egyszerűen működnek: ha azt mondják, hogy "nem akarok már veled lenni", az csak annyit jelent, hogy nem akar veled lenni. Nem ezért vagy azért - a lányok működnek így, akiknek tényleg vannak gondolataik arról, hogy miért. A fiúk csak simán nem akarnak és kész. És még azt is mondta, Open csak azért volt velem, mert így volt a legkényelmesebb. És szerinte elmondásom alapján, nem volt belém szerelmes, csak így volt kényelmes, és csak a szex miatt kötődött hozzám. Ott voltam, szép vagyok, vékony vagyok, szeretek szexelni, miért ne lett volna velem? - Kényelmes volt és kész.

És dönthetek úgy, hogy így gondolom, szembe nézek a tényekkel, elfogadom és egyszer s mindenkorra tovább megyek, belátom, hogy egyszer s mindenkorra vége, és még ha lehetőságem lenne rá, sem fogok soha többet összejönni Opennel. És azt is szem előtt tarthatnám ebben, hogy ez így van rendjén, mert ő túl fiatal.

De nem szebb egy olyan világ, ahol igaz az, hogy valóban szeretjük egymást, és hogy ha igazán szeretünk valakit, az a szeretet sosem hal meg? Nem szebb egy olyan világ, ahol bármi is van kívül, az számít igazán, ami belül van? Nem szebb egy olyan valóság, amiben vannak még csodák? Amiben bármilyennek tűnik is a valóság, mi újat teremthetünk?

...bármi lesz is, bármi van is, mindenféle misztikus maszlag nélkül mondom, hogy meggyőződésem, hogy a szeretet gyógyít, és mindennél hatásosabb, mindennél igazabb.

...nagyon fáj most nekem, mégis van az érzelmek középpontjának egy szeme, ahol béke van. ...valahogy minden zűrzavar hátterében ott van egyfajta telítettség, töltet, jelenlét, ami enyhíti a fájdalmamat, és ami békét ad, és azt érzem: "nyugodj meg, minden jól van".

(És azt hiszem, ha az embert szeretik annyira, hogy elmondanak érte egy imát, az az egész életére hatással van...visszatér hozzá, amikor szüksége van rá... )

És igen, választhatom azt, mert már van elég önismertem ehhez, hogy felismerem a valódi természetem, és az ....leírhatatlan csodálatos, fényes, és békés.
Persze ez még nem elég önismeret, még sokat kell tanulnom...

Igen, erősebb lettem. A világ nagy. És holnap előfordulhat, hogy visszacsúszok abba a tudatállapotba, ahol nagyon fáj...., bár Isten, és mind az angyalok, ha van bármi efféle, segítsenek, hogy ne így legyen.

∗∗∗


...azt szerettem Openben többek között, hogy ő volt az egyik legítéletmentesebb ember, akit ismertem, és most mégis úgy tűnik, a rólam való ítéletei miatt érzi úgy, hogy elege van belőlem. De lehet, hogy Sz.T.Úrnak igaza van, és a dolognak nincs különösebb oka...

...hát, úgy látszik, megtörtént az a bizonyos valami, ami miatt vége lett... nem pont így képzeltem, és főleg, inkább abban reménykedtem, majd olyan valami fog történni, ami miatt lesz tovább...

Tudom, a barátai szeretik, a családja is, úgyhogy biztos jó lesz neki. És én is úgy szeretném szeretni, és szerettem volna megkapni azt a kegyet, hogy én is vele lehessek - de csak D.Kisasszony marad az élete része, meg a Vörös nő, és E., meg D. akikkel valószínűleg sosem bírnék őszintén beszélgetni, mert ők pont olyanok, amilyen Open lenni szeretne. Kivéve E.-t.
Nem fair az élet. Egy barátot nem hagysz el, mert foglalkozik a spiritualitással, de egy nőt igen. Tehát valószínűleg nem ez az ok, hanem egyszerűen csak nem és kész és vége.
És tehetetlen vagyok, és fáj.
Nem az fáj, hogy megint elhagytak - ezt már kezdem megszokni.
Az fáj, hogy... nincs és nem lesz többé az életemben, és nem szerethetem és nem ölelhetem.

Lehet, hogy akkor, amikor először együtt aludtunk, tatanom kellett volna magam a legelső szándékomhoz, ami az volt azon az éjszakán, hogy most úgyse történik semmi, és holnap reggel megmondom neki, hogy én ezt nem is akarom... ...a vörös nőbe volt szerelmes végig, nem belém. Igazságtalanság... de biztos megérdemlem....

..lehet, hogy Sz.T. úrnak mégis igaza van, és tényleg csakics a szex miatt kötődött hozzám, és mert így volt egyszerű, és praktikus?
Látnom kellett volna, hinnem kellett volna a jeleknek... ...de mi van a másik jelekkel? Amik arról árulkodtak, hogy igazán szeret.... Tökmindegy. Sose lehtek az ő fejében. Csak egyet tudok, hogy bennem mi van...



Szörnyen, iszonyúan fáj, hogy végleg vége, hogy egy világ és egy korszak lezárul és meghal... Akkor is, ha tudom, hogy a halál valami újnak a kezdete...

Bárhogy legyen is,
teljes szívemmel, lelkemmel, elmémmel a legjobbakat kívánom neki.
...bárcsak el tudnám mondani, bár ki tudnám fejezni...

Menj békével, drága Open. Legyél nagyon boldog, és találd meg, amit keresel.

Szeretlek... azt hiszem, az életemnél is jobban...

szerettelek....








Nincsenek megjegyzések: