Most populár

2009. november 8., vasárnap

Day 68. - The day of Love - just like every day

All I have to say about today,
is that this day is the birthday of a very very special person, 
whom I'm unexpressably happy to be allowed to call

my friend.

I'm so lucky that I met her.
She is so perfectly love.
She makes such a great job here on this Earth
-to remind all of us very clearly 
where we came from, and who we really are:

goodness and love.
Because that's what she is.
And I'm so grateful for her to remind me so clearly

who we are.

I received this from her.

I love you, I love you, I love you.
I love you so much.

Minden, amit a mai napról el kell mondanom, az az,
hogy ez a nap egy nagyon-nagyon különleges ember születésnapja,
és hogy kifejezhetetlenül boldog vagyok azért, hogy 

barátomnak

nevezhetem őt.
Nagyon szerencsés vagyok, hogy találkozhattam vele.
Olyan tökéletes szeretet ő.
Nagyszerű munkát végez itt ezen a Földön - 
hogy mindannyiunkat nagyon tisztán emlékeztet arra,
hogy honnan jövünk, és hogy kik vagyunk valójában:

jóság és szeretet.
Mert ez ő.
És annyira hálás vagyok neki azért, hogy ilyen tisztán emlékeztet erre

hogy kik vagyunk.

Ezt Tőle kaptam.

Szeretlek, szeretlek, szeretlek.

Annyira szeretlek.


Nincsenek megjegyzések: