Most populár

2009. november 27., péntek

Day 86. - Kész az új számom!!

Rövid leszek! (Ez maga is csoda.)
Mert késő van. Mindjárt hajnali kettő. Hogy kelek fel holnap?...

Lényeg, hogy a mai napom az új számom jegyében telt.

Kezdem megszokni, hogy ilyeneket mondok, írok. Hogy nekem új számom van... Azért még fura. De jó.

Délután három körültől este tizenegyig dolgoztam vele. Ez volt a finis. Már szeptember óta készülődött...(Aztán még egy másiknak is nekiálltam, vitt a lendület... Így éjfélig a stúdióban ültem.)

Szóval eme LINK alatt található a szám, aminek a címe:    nem jön vissza
A play gombot meg kell nyomni, nem indul el magától.

***

Drága, drága jó Olvasó,
megtiszteltetés, hogy megoszthatom veled mindazt, amit megosztok.
Köszönöm, hogy itt vagy, és hogy olvasol!

Szívem legmélyéből hálás vagyok neked és 
szívem legmélyéből szeretlek.
És nagyon boldog vagyok, hogy megoszthatom veled, pont veled ezt az utazást, amit úgy hívnak, hogy élet.

Legyen csodás napod - lesz is, hisz te magad is olyan csodás vagy.

Viszlát!

Nagyon szeretlek.

Nincsenek megjegyzések: