Most populár

2010. november 26., péntek

if I could turn back time...



" Would you please give yourself permission to be yourself – no matter what that look like. And drop the protection." /Menis/


...és az a legrosszabb, hogy ha visszaforgathatnám az időt, ha elölről kezdhetném, akkor egy csomó mindent nem így csinálnék...
...például nem mennék egyetemre, filozófia szakra, hanem tényleg zenét tanulnék, vagy színészetet, és nem hagynám, hogy a saját kisebbrendűségi érzéseim, a saját önbizalom-hiányom, és a anyám bizalmatlansága és sopánkodása meggyőzzenek arról, hogy ne azt csináljam, amit valóban szeretnék...

∗∗∗

Néha úgy érzem, legszívesebben mindent itthagynék, hogy ne használhasson engem tovább "a rendszer". Csak itthagynám a sulit, az albérletet, az országot, és mindent, úgy, ahogy van, és elhúznék valahová, ahol követhetem azt, amit a szívem diktál, és megvalósíthatom az álmaimat... (Csak az a baj, hogy az álmaim változékonyak... Vagy az is lehet, hogy már teljesen elfelejtettem a valódit, mert túl sok csalódás és fájdalom ért... Már túl régóta vagyok a kis szurtos Hamupipőke... A herceg meg csak a mesében létezik... ) Mindenesetre csak elhúzni innen, melegebb éghajlatra, és csak élni, egyszerűen, beilleszkedés, sorba beállás, megfelelés, verseny és gondok nélkül....Néha úgy érzem, ezt kéne tennem, hogy egy pálfordulattal végre a valódi Önmagam legyek - hogy végre megengedjem magamnak, hogy az legyek, aki tényleg vagyok - bármi is legyen az.


Köszönöm, hogy megoszthattam.

Viszlát.

Szeretlek.

Nincsenek megjegyzések: