2009. július 24., péntek

Day 204.

Az alábbi videóval ma találkoztam, azt hiszem nagyon friss videó Deepak Choprával.
Tényleg nagyon erőt adó az ő lénye... A legfontosabb üzenete szerinte aznap este, hogy "öleljük magunkhoz, fogadjuk be a bizonytalanságot..." - tényleg felszabadító gondolat.
Ami viszont számomra a legfontosabb a videóból: a riporternő azt mondja, a világ ma egy elég ijesztő hely, és mi az, amit most tehetünk azért, hogy békét érezzünk. Deepak azt válaszolja, azt gondolja, hogy nagyon fontos, hogy minden nap adjunk magunknak egy kis időt az önreflektálásra, vagyis, kérdezzük meg magunkat: ki vagyok én, mit akarok, mi ad nekem célt és fontosságot, mik azok a dolgok, amiket keresek egy jó kapcsolatban, hogyan lehetek jó barát. Ha ezt csinálod, táplálást találsz egyszerűen ebben a reflexióban, még csak a válaszokat sem kell tudnod - ha éled a kérdéseket, az élet elvisz téged a válaszokhoz.
...nos, ezt magam is megtapasztaltam már...tényleg így van.
És ha elgondolkozom a fenti kérdéseken...érdekes dolgokat találok. Főleg ebben az esti ellazult állapotban, egy hosszú, melankolikus, szomorúszemű, esős nap és egy forró zuhany után...
Tényleg meditálni kell... erre a témára még visszatérek.

Viszlát.
Szeretlek.




Nincsenek megjegyzések: