2009. február 11., szerda

Day 31. Reptér, Göteborg, és a felhők























Ma egy hónapja, hogy itt vagyok.

...egy fél órája jöttem rá, hogy lehet, hogy bárányhimlőm van nekem is. Három másik lány már elkezdte délelőtt, estére én is viszketek, és már tegnap vagy tegnapelőtt is gyaníthattam volna.
Pedig kiskoromban ezen túlestem.
Szóval nagyon remélem, valami más. Mondjuk allergia...
Holnap megyünk doktorhoz.

Lázam nincs, csak a fájós viszketős piros dudorok rajtam. 3-4 db....

És következzenek a maradék képek.

Megjegyzés a képekhez: rájöttem, hogy szeretem a reptereket. Nagyon. A sajátos hangulatuk miatt...meg mert utazó-reflexem lesz tőle, ami jó érzés.
És szeretem, hogy míg lent szürkeség van, és eső, addig odafent mindig süt a nap, és hihetetelenkék az ég.
Idefelé a repülőn egyébként pityeregtem is kicsit, hogy milyen gyönyörű, csodálatos ez a Föld, és az élet, és ez a Teremtés.
Ahogy rám sütött a nap - olyan régen éreztem már - életre keltem. Boldog voltam. És a látvány lenyűgözött.

Nincsenek megjegyzések: