Most populár

2010. október 16., szombat

Mintha két nap volna a mai

Ma annyi minden történt kívül, s belül, hogy mintha több nap telt volna el. Az is ezt mutatja, hogy már haramdszor ragadok billentyűzetet.
Bár ma már holnap van.
De a java ezen a napon történt, amikor felébredtem, és felkelt és lenyugodott a nap.
Szóval sok mindent kaptam ma - és egy részét bárcsak ne kaptam volna... Nem magam miatt...

Találkoztam egy kedves ismerősömmel, aki mesélte, hogy az egyik gyereke nagyothall, és pszichiátriára kell járnia, és ez most derült ki. Most derült ki a napokban, hogy a gyerek tulajdonképpen miken is ment kersztül és mikkel küzd...
Ami még ennél is rosszbbul érintett, hogy egy nagyon kedves barátomról, egy emberről, akit szeretek, kiderült, hogy nagyon beteg. Még csak álnevén se nevezem, sem mást nem mondok róla most.
Elég hozzá, hogy mikor megtudtam, egyrészt nem akartam elhinni, másrészt bennem szakadt a szusz, le kellett ülnöm. Igazából még most sem hiszem el...

Aztán, jó ideje ma először, megálltam. Hazasétáltam. Vagy egy óráig toltam a biriglit. Jól esett lassítani, jól esett sétálni.
Az életen gondolkodtam. És fotómasinát ragadtam...

Hogy ilyen közelről érintsen valami, ami rádöbbent arra, hogy az életben sokkal nagyobb problémái vannak más embereknek, mint nekem, vagyis hogy sokkal nagyobb gondok lehetnek.
Rádöbbentett, hogy nekem tulajdonképpen semmi bajom. Szerencsés vagyok.
És emlékeztetett egy mondatra, amit egy libanoni ember mondott nekem múlt nyáron, hogy amíg az egészséged megvan, addig gondtalan vagy. Ez így van, punktum. És most látom csak, hogy igaza van.
Egy ember, akiről nem mondanád meg, hogy bármi baja lehet, akinek az élete egy nagy kaland, tehetséges, jólelkű, intelligens, akinek van miért élnie, aki szerelmes - és aztán kiderül, hogy .... hogy milyen sors vár rá, úgy, hogy előre tudja... Egy ember, akit igazán kedvelek, szeretek, komálok...
És az is nagy tanulság mindebből, hogy

egy párkapcsolat, vagy egy párkapcsolat nem-léte nem old meg semmit, de semmit a világon.
És hogy szeretni kell, amikor csak lehet és amíg csak lehet.

Tényleg lehet, hogy nincs holnap.

Élj így ma.

Köszönöm, hogy megoszthattam.

Viszlát.

Szeretlek.

Nincsenek megjegyzések: