Most populár

2010. október 12., kedd

boldog szülinapot

...ez a nap nem más mint a többi...


2010. október 12.
174 cm, 50 kg
27 év
0 élet.

Bizonyos szempontból jól megy a sorom.
Egy másik szempontból nem.

Szomorú vagyok megint a szülinapomon. Így megy ez már évek óta. Évek óta mindig azért, mert valaki épp elhagyott.
Kivéve azt a legszebbet, amikor meglepetés-bulit kaptam ajándékba. Az volt a valaha volt legszebb szülinapom - bár az ember, aki akkor mellettem volt, nem volt hozzám való. De végülis vele minden simán ment... Hálás vagyok neki, és a barátaimnak.
A barátaimnak mindig is.
Az életnek igyekszem, de nem mindig megy.
Megvan mindenem, és semmim sincs.

Bölcs vagyok, de nem elég bölcs.

És minél többet tudok, annál inkább rájövök, mennyire keveset tudok.

Open egy tompán fájó folt bennem, és nem tudom, valaha elmúlik-e.
A fő baj, hogy magamat is elveszítettem.
És vele kapcsolatban túl sok félelem maradt bennem.
Most úgy tűnik, hogy ami olyan gyógyító hatással volt rám, az inkább sosem volt üdvös. De biztos az volt, csak még nem látom át.
Tulajdonképpen a káosz, a széthullás jó, mert csak abból keletkezhet a végén tisztulás, tanulás, megújulás.

Persze túl korai még, mindig túl korai - nem tudok mást szeretni. Pedig akarok. Szeretnék, de nem megy.

Igazából az egész az én saram: olyanokba szeretek bele, akikbe nem kéne. Igyekszem változni.
...majd eldől, mi igazi és mi nem. És hogy mikor? Egy-két éven belül. Vagy soha. Lehet, hogy egyszerűen együtt kell tudnom élni azzal, hogy örökös változás van és sosem lesz semmi tartós, és nekem rugalmasságot kell tanulnom egész életemben.

Boldog születésnapot nekem.
Remélem, amikor felébredek, jobban fogom szeretni magam, mint most.

Köszönöm, hogy megoszthattam.

Viszlát.

Szeretlek.




2 megjegyzés:

Atheosz írta...

Szóval most időben egy 3 év oldalú kocka vagy (és csak 37 év múlva nősz 4 kilósra :)), súlyban egy 7 kiló oldalú négyzet (jó közelítéssel v ruhában; persze szebb lenne sztem egy 8-as négyzet :)), távolságban meg egy 174 centis vonal (azt sajna nem lehet összébb tömöríteni, nincs hozzá tér, csak 1 dimenzió, csak hát ez így egy kissé csúnya szám, mert kissé sok és motiválatlan :)) A 0 élet nem igaz, mert az szorozhatatlan és oszthatatlan lenne, a fentiekből meg kiderült, h te azért elemezhető vagy, meg felköszönthető is, amit a 0-val nem lehet megtenni :)

Yaffa írta...

Köszönöm.

örülök, hogy erre jársz.
:)