Most populár

2010. október 15., péntek

Nyílt Nap



Ez egy igazi Nyílt Nap.
Mert nyílt vagyok ma. Legalábbis nyíltabb, mint máskor - nyíltabb más dolgokra.

Szóval igazán klassz napom volt - végre. A Glamour manci-magazin szerkesztőségében nyílt nap volt, és mit ád isten, az online főszerkesztő a földim, az egyik srác pedig, akivel egy órára járok most egyetemen, szintén ott dolgozik pár éve.
Szóval ismerősökre leltem, sőt, kiderült, hogy egy igen közeli ismerősöm ismerőse az a hölgy, aki a rovatokért felelős. (Vagy mi. Nem tudtam megjegyezni a pozíciója pontos nevét.)
Remélem, lesz következménye a tetteimnek - annak, hogy odamentem; méghozzá olyan következmény, ami Az Útra terel. És remélem, nem csak egy leszek a sok manci közül, hanem egyszer főmanci leszek, vagy legalább mellék. Remélem, most, hogy a dolgok elkezdtek a helyükre pottyanni az albérlettel, a barátaimmal - lassan a pénzkereséssel, szakmával, hivatással, tehetségeimmel is a helyükre pottyannak, aztán pedig, én magam is helyemre pottyanok. Aztán pedig az életszövetség is a helyére pottyan, a hű barát, akivel jó a szex. (Istenem, ha ezt korábban tudtam volna... jobb ember lettem volna.)

Köszönöm, hogy megoszthattam.

Viszlát.

Szeretlek.

Nincsenek megjegyzések: