2009. december 9., szerda

Day 97-99.

Miért?

Miért van az, hogy ha egyszer egy ember olyan közel volt hozzánk, 
azután a barátunk sem marad, semmi sem?

...persze, talán idő kérdése csak...

Vagy talán így kell lennie, így van jól.

De miért 
kell akkor elveszítenünk azt, akit szeretünk, azt akivel jó?


....Hétfő óta dolgozunk a stúdióban, meg CD-borítót csinálunk, meg ilyesmik. Sok a meló így az utolsóelőtti héten (ami nekem az utolsó). 
Nap mint nap felvétel - ezt nagyon szeretem.
Aztán amikor éppen én nem veszek fel semmit, akkor Ibbel csinálgattuk a CD-borítót, vagyis a terveit...
De holnaptól Ib sem lesz.
Nagyon fog hiányozni. Ki tudja mikor látom újra... Lehet, hogy soha. 
Mert annyira jóban persze nem voltunk.
És nem hiszem, hogy tudja, mennyire bírom, komálom, imádom... Mindig mondogattam, hogy ő a példaképem... Sokmindenben... 
Az egyik legcenráltabb ember, akit valaha ismertem... Konstruktív, pontos, megbízható, vicces, szerény, magabiztos - magával sincs baja, és így a világgal sem.


...nem érdemes megkedvelni, megszeretni embereket, tényleg, mert aztán eltűnnek, és akkor csak a nyomuk marad ott, és fájdalmas elengedni őket.
Vagy szeressünk és ne kötődjünk?

De pontosan ez a kötődés: jól érezni magunkat valakivel. 
Nem valaki miatt. Nem úgy értve, hogy az a másik ember a mi boldogságunk hordozója lenne - egyszerűen csak jó ránézni. Vagy jó hallgatni. Vagy jó tudni, hogy a közelben van.
És nem arról van szó, hogy ha egy adott ember, akit szeretünk, vagy kedvelünk, kilép az életünkből, akkor aztán nem tudunk boldogok lenni.
Nem erről van szó.
Csak egyszerűen 

hiányzik.

Az hiányzik, amik mi lehettünk azok mellett az emberek mellett...



Egy hang azt mondja bennem: nyugodj bele, az élet ilyen, emberek jönnek és mennek.
Erre egy másik hang, hogy: akkor ezek szerint ha önmagam teljesen elég vagyok önmagamnak, el tudnék szakadni az emberektől, és akkor nem hiányozna többé soha senki, és speciális, különleges barátaim sem lennének?
Igen, így is lehetne.

De az én válaszom az, hogy a szétválasztás nem jó.
Az összekötés, összekötődés, kapcsolódás - az jó.

Például a barátok is, ha igazi barátok, a tér-idő-beli szétválasztottság ellenére is kapcsolatban maradnak.
Vagyis, azt hiszem, 


ha egy kapcsolatban igazi szeretet van, akkor az tovább él.






Nincsenek megjegyzések: