2009. december 27., vasárnap

Boldogságaim 2. - Revelációk a fődallamokról

Azt mondják, az a boldogság, amikor az ember azt érzi, hogy VAN, amikor azt érzem: MOST SZERETEK LENNI. Amikor azt érezzük: Most úgy vagyunk, ahogy köll.
Azt mondják, ezek a vezérfonalaink az életben. Ezek vezetnek a sorsunkon végig.
Ezek fontosabbak mindennél. És a tetteinkből nyilvánulnak meg. Mert akarhat az ember akármit, gondolhat sok olyasmire, ami „jó lenne”, amit „de szeretnék”, de mindig arra indul, azt TESZI, amerre a nagyobb boldogságát sejti. Szóval becsapós.
Ezek alapján végiggondolva, akkor szeretek lenni, akkor érze, hogy VAGYOK, és jól együtt vagyok magammal, amikor:


- egy férfi rajongással, szerelemmel szeret engem (de ez nem akármilyen, ezért volt olyan jó Opennel, mert ő úgy szeretett, ahogy nekem jó volt, örült, és pezsgett az élettől, vele mindig úgy éreztem, hogy VAGYOK) (hiúság – talán)
- írok
- létrehozok valamit (egy dalt, vagy számot, ami jó) (hiúság?)
- színpadon vagyok és valóban kapcsolat keletkezik köztem és a közönség között, amikor továbbá magabiztosan tudok valamit, és valamilyen lelki tartalmat sikerül másokkal megosztanom, de főleg ebben az egészben az a mozzanat, amikor kapcsolatba lépek belső békés, magabiztos önmagammal
- SZERETNEK, megértenek, elfogadnak, csodálnak
- vásárolok
- szép vagyok vagy szépnek érzem magam, szép ruhában vagyok
- LUXUS, kényeztetés, KÉNYELEM, rendezett környezet, tágasság vesz körül
- UTAZOM, repülök
- a természet csodáit csodálom (hegycsúcsokon vagyok, tengerpartokon...)
- újabb és újabb kultúrákat, történelmeket, magasabb rendű tudásokat ISMEREK MEG
- KITÁGUL AZ ÉRZÉKELÉSEM, egy magasabb tudatszinten rezgek
- azzal az önmagammal azonosulok, amelyikkel 2009 január-februárjábaban azonosultam
- végre olyat sikerül alkotnom, vagy előadnom, ami miatt végre ELISMEREM MAGAM

Tehát ezekből a tanulság, hogy veszélyes számomra a hiúság. Ezzel vigyáznom kell. Lehet, hogy ebben az életben a sötétség sárkányának éppen ezt a fejét: a hiúságot kell levágnom. Dehát hogyan kell nem-hiúnak lenni? Valamint ezzel összefügg az, hogy mások elismerése, csodálata kell, sőt még magamat is dolgoztatom, hogy magamnak megfeleljek. – Vagyis nem adják ingyen az elismerést, csodálatot (persze, csak a hiúságomat legyezgeti az is), én sem adom ingyen magamnak, ámde ha önmagamat elismerném és csodálnám mindenféle tett vagy bizonyíték nélkül, lehet, hogy elégedett lennék, és nem is várnám másoktól azt, hogy csodáljanak. Mert én csodálnám magam, és csak egyszerűen biztos lennék magamban és kész. Ez annyira egyszerűenkn tűnik, és olyan kicsike, egyszerű logikus felismerésnek tűnik, hogy nem is értem, eddig hogy nem jöttem rá ilyen nagyon egyszerű, logikus dologra...
Életem zászlajára talán ezeket tűztem fel, talán ezek a jelszavak, amik irányítják a Sorskönyvem történetének alakulását, talán ezek a fő-dallamok:
SZERETET
HIÚSÁG
ELENGEDÉS
SPIRITUÁLIS TUDÁS/BETEKINTÉS
SZERELEM/KAPCSOLAT

Nincsenek megjegyzések: