2009. december 16., szerda

Day 115- 116.

Leesett az első hó.
Ma reggel arra keltem, hogy minden fehér, és úgy is marad. És már majdnem dél van, és még mindig esik, és hideg van.

Egyébként Göteborgba érkezésem hajnalán is esett, és amikor leszállt itthon a gépem, akkor is, csak nem maradt meg.

Tegnap megvolt a nagy bevásárlás.
Pirosarany, Kapucíner, Sport szelet, Milli krémtúró (végre van nagyobb kiadásban is, nem kell kettőt vennem), kakaós csiga.

Este nem várt módon összefutottam drága jó Tébalikámmal, aki a Dekadencia Hercege, és egyébként Magyarország ma élő -szerintem-egyik-legtehetségesebb - zeneszerzője.


Fogadott bátyám jóbarátjának egy adott zenekarral (Black Out nevű) történő utolsó fellépésére mentünk tulajdonképpen, és nem tudtam róla, hogy előtte Tébali darabját táncolják a Gödörben.
Szóval Tébalitól sokkal jobb kedvre derültem.


Viszlát.

Szeretlek.

Nincsenek megjegyzések: