Most populár

2011. január 21., péntek

Szeretet vs szex

Két hét pasi nélkül, és máris egy rakás szemét az arcbőröm.

Erről az jutott ma eszembe, amint a tükörbe néztem, hogy ez azért lehet, mert nem tudom eléggé szeretni magam, plusz

Love I can give to myself.
Sex I can hardly give to myself.
Male energy I can not give to myself.

Vagyis

A szeretetet meg tudom adni magamnak.
A szexet aligha tudom megadni magamnak.
A férfi energiát egyáltalán nem tudom megadni magamnak.

Továbbá,

a test kétnemű, szexuális - a testnek erre van szüksége és nincs ezzel semmi gond.
Az elmének nincs neme. A gyökerünknek, a lényünknek, a lelkünknek nincs neme. Az elmének nincs szüksége szexre. Figyelemre és szeretetre van szüksége. Ha pedig a vágy (étel, szex, vagy bármi efféle után) az elmében keletkezik, akkor kielégíthetetlen. Például biztos veled is megesett mér, hogy éhes lettél, ettél valamit, és a tested igényeit már rég kielégítetted, de az elméd még enni akart, és ha ilyenkor eszel még, akkor a tested elkezdi rosszul érezni magát. Azért történhet ilyesmi, mert valamit pótolni akarsz vele. Az evéssel, a szexszel, effélékkel.
Csak az elmének szüksége van arra, hogy valamire azt mondja: én. Az elmének tudnia kell. Lehetőleg mindent, de legalábbis azt, hogy ki vagyok én - ezt mindenképpen. És azt mondja, "éhes vagyok". Pedig a test éhes. Nem "én".


A földi élet nem könnyű...

Köszönöm, hogy megoszthattam.

Viszlát.
Szeretlek.

Nincsenek megjegyzések: