Most populár

2011. január 27., csütörtök

túl lassú fejlődés

Hmm.
Ez vicces.
Miért nem mennek jól a dolgaim "a pasikkal"?
Hát nem csoda, hogy nem megy, ha egyszer utálom és elutasítom őket.
Kár hogy csak most jövök rá.
Jó, hogy végre rájöttem.
Mármint eddig is rájöhettem volna, de valahogy hiába éreztem az érzést, mégsem voltam tudatos erre az összefüggésre nézve.

És az a legborzasztóbb az egészben, hogy én vagyok a felelős mindenért, ami a világomban történik...

Sajnálom.
Szeretlek.
Kérlek bocsáss meg nekem.
Köszönöm.

Sajnálom.
Szeretlek.
Kérlek bocsáss meg nekem.
Köszönöm.

Sajnálom.
Szeretlek.
Kérlek bocsáss meg nekem.
Köszönöm.

Sajnálom.
Szeretlek.
Kérlek bocsáss meg nekem.
Köszönöm.

Sajnálom.
Szeretlek.
Kérlek bocsáss meg nekem.
Köszönöm.

Sajnálom.
Szeretlek.
Kérlek bocsáss meg nekem.
Köszönöm.

Sajnálom.
Szeretlek.
Kérlek bocsáss meg nekem.
Köszönöm.

Sajnálom.
Szeretlek.
Kérlek bocsáss meg nekem.
Köszönöm.

Sajnálom.
Szeretlek.
Kérlek bocsáss meg nekem.
Köszönöm.

Sajnálom.
Szeretlek.
Kérlek bocsáss meg nekem.
Köszönöm.

Sajnálom.
Szeretlek.
Kérlek bocsáss meg nekem.
Köszönöm.

Sajnálom.
Szeretlek.
Kérlek bocsáss meg nekem.
Köszönöm.

Sajnálom.
Szeretlek.
Kérlek bocsáss meg nekem.
Köszönöm.

Sajnálom.
Szeretlek.
Kérlek bocsáss meg nekem.
Köszönöm.

Sajnálom.
Szeretlek.
Kérlek bocsáss meg nekem.
Köszönöm.

Sajnálom.
Szeretlek.
Kérlek bocsáss meg nekem.
Köszönöm.

Sajnálom.
Szeretlek.
Kérlek bocsáss meg nekem.
Köszönöm.

Sajnálom.
Szeretlek.
Kérlek bocsáss meg nekem.
Köszönöm.

Sajnálom.
Szeretlek.
Kérlek bocsáss meg nekem.
Köszönöm.

Sajnálom.
Szeretlek.
Kérlek bocsáss meg nekem.
Köszönöm.

Sajnálom.
Szeretlek.
Kérlek bocsáss meg nekem.
Köszönöm.

Sajnálom.
Szeretlek.
Kérlek bocsáss meg nekem.
Köszönöm.

Sajnálom.
Szeretlek.
Kérlek bocsáss meg nekem.
Köszönöm.

Sajnálom.
Szeretlek.
Kérlek bocsáss meg nekem.
Köszönöm.

Sajnálom.
Szeretlek.
Kérlek bocsáss meg nekem.
Köszönöm.

Sajnálom.
Szeretlek.
Kérlek bocsáss meg nekem.
Köszönöm.

Sajnálom.
Szeretlek.
Kérlek bocsáss meg nekem.
Köszönöm.

Sajnálom.
Szeretlek.
Kérlek bocsáss meg nekem.
Köszönöm.

Sajnálom.
Szeretlek.
Kérlek bocsáss meg nekem.
Köszönöm.

Sajnálom.
Szeretlek.
Kérlek bocsáss meg nekem.
Köszönöm.

Sajnálom.
Szeretlek.
Kérlek bocsáss meg nekem.
Köszönöm.

Sajnálom.
Szeretlek.
Kérlek bocsáss meg nekem.
Köszönöm.

Sajnálom.
Szeretlek.
Kérlek bocsáss meg nekem.
Köszönöm.

Sajnálom.
Szeretlek.
Kérlek bocsáss meg nekem.
Köszönöm.

Sajnálom.
Szeretlek.
Kérlek bocsáss meg nekem.
Köszönöm.

Sajnálom.
Szeretlek.
Kérlek bocsáss meg nekem.
Köszönöm.

Sajnálom.
Szeretlek.
Kérlek bocsáss meg nekem.
Köszönöm.

Sajnálom.
Szeretlek.
Kérlek bocsáss meg nekem.
Köszönöm.

Sajnálom, hogy fájdalmat teremtettem ebben a szituációban, és ezekben a szituációkban.
Szeretlek úgy, ahogy vagy, és elfogadlak úgy, ahogy vagy.
Kérlek bocsáss meg nekem, hogy a fájdalom és sérülés teremtéséhez hozzájárultam.
Köszönöm, hogy megbocsátasz, és köszönöm, hogy meggyógyíthatok valamit, aminek meg kell gyógyulnia.

Ettől még dühös vagyok és kétségbeesett.

I cry for all who are or were left alone. I cry for myself and the world. Though it doesn't help.

Küszönöm, hogy megoszthattam.

Viszlát.
Szeretlek.

Nincsenek megjegyzések: