2010. január 20., szerda

Még mindig

11:52
Itt még mindig havazik. Erősen, egész délelőtt. 
És még mindig néha előfordul, hogy Őt látom szembe jönni, pedig tudom, hogy nincs itt. 

Tudta-e, hogy ennyire szerettem?
Szeretett-e Ő is ennyire?

Mikor lesz már ennek vége?
Miért nem tudom lezárni?

Legalább ha Sz.T.Úr a környéken lenne... de nincs. Az segítene.
Egyébként egészen furcsa, hogy Sz.T.Úr valahogyan mindig segít. Így vagy úgy, durván vagy finoman, tudatosan vagy ösztönszerűen, tudatalatt... - mindig segít valamivel. Azt hiszem, a tudatalattija szeret engem. Vagy csak a világot szereti, aminek én is része vagyok. 
Szóval szeretem a tudatalattiját.

I love your unconscious.

Vicces lenne ezt mondani embereknek. 

Talán még jelentkezem ma.

Viszlát.

Szeretlek.



Nincsenek megjegyzések: