2010. január 24., vasárnap

Indián bölcsesség


Tetszik ez nekem. Mindig is szerettem az indiánokat.
Lehet, hogy ez a videó éppen egy kicsit túl romantikus, ömlengő vagy szentimentális, de maga a
mondanivaló nagyon tetszik.
És hogy a legtöbb kérdésre igent mondok. Talán egy-kettő kivételével.

"Nem érdekel, hogy hány éves vagy.
Azt akarom tudni, megkockáztatod-e, hogy bolondnak néznek szerelmed miatt..."

Igen.

Hogyan lehetnék hű magamhoz azok után, hogy mások döntései, gondolatai és világképe miatt
elfelejtettem szerelmeimet, elhagytam önmagamban a hozzájuk fűződő érzéseimet.

Egyetlen ember van, akivel jövőt tudok elképzelni,
és egyetlen ember van, akit soha sem fogok tudni elefelejteni egy pillanatra sem. Aki mindig is a
gondolataim között lesz, a szívemben, az emlékeimben. Ő az, aki miatt azt a bizonyos jövőbelit
el tudtam felejteni majd egy évre.
Viszont a jövőbeli az, aki mindig segít, sokszor elég kegyetlen módszerekkel.

Ezek után hogyan tudnék hűséges lenni szerelmemhez? Az egyetlenhez, aki még mindig
sokat jelent nekem, akit még mindig nem sikerült kivetni magamból, aki nap mint nap eszembe
jut, akinek az elveszítése még mindig hányingert előidéző fájdalmat kelt bennem, ha rá gondolok,
akiről néha elképzelem, hogy hosszú hónapok után újra találkozunk, és rájövünk, hogy ami köztünk
volt, az nem változott semmit, mert az nem kezdődött sosem és nincs vége sosem. És amikor találkoznánk,
mindez teljesen nyilvánvalóvá válna mindkettőnk számára - abból tudnánk, ahogyan kiirthatatlan,
elvághatatlan, mindent elsöprő vágytól megfeszülve állnánk ott egymással szemben.

Nézz bolondnak szerelmemért.

Viszlát.

Szeretlek.


Nincsenek megjegyzések: